fredag den 5. august 2011

Finally here!

USA, HERE I AM!!!

- Jaaaaa... Så skete det! Nu er jeg endelig rejst hjemmefra, og er klar til at komme ud i den store verden uden mor og far. Jeg må ørligt indrømme at de 11 mdr. virker ret lange lige pt. hjemveen er her allerede!

- Flyveturen herover gik fint, der var dog en del turbulens, hvor jeg et æjeblik overvejede om vi skulle styrte. Jeg sad sammen med to søde piger, Michelle og Laura, og vi hyggede os godt hele vejen :-)

- Nu er vi ankommet til vores hotel lidt uden for Newark lufthavn, og jeg bor sammen med to norske piger de næste 3 dage, og de virker som nogle rigtig søde piger! Marlene er 16 år gammel og skal bo i Colorado, og Sofia er 16 år gammel.

- Jeg vil til at sige farvel igen, for nu skal vi ud og spise på en restaurant og fejre vores første aften her! :-)

USA IS AWESOME!!!!
SEE YA..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar