torsdag den 11. august 2011

Tilpasse sig Jesup... :)

Hej igen alle sammen! :)
- Jeg har desvaerre ikke skrevet i nogle dage, da jeg ikke kunne finde ud af at bruge den rigtige kode til min computer, som min onkel har vaeret saa soed at sende til mig! Endnu en gang, tak for det Onkel Jan :)

Jeg har vaeret her i Jesup siden d. 8 August, og her er rigtig fedt. Jeg er begyndt til Volleyball, og alle de piger jeg gaar der med, er rigtig flinke. Jeg og min vaertsoester gaar der sammen, og det er faktisk ret fedt! :-D hende og jeg er kommet godt ud af det med hinanden, og hun er en rigtig rar pige! Eliska er fra en by det hedder ''Prague'' og hun er 18 aar gammel. Hun kommer til at vaere senior i aar, og jeg skal vaere junior, saa vi er i de to aeldste klasser paa skolen.

Idag har min vaertsmor, vaertsoester og jeg vaeret ude og shoppe volleyball-sko, volleyball-toej og saa alle de ting vi skal bruge i skole (der er rigtig mange ting, fordi skolen forlanger aabenbart at det er nogle specifikke ting vi skal have, og saa skal det fx. vaere speciel str. blyanter, #2) - hun er saa soed, at hun betalte alt for os, og alt i alt, blev det vel omkring de 500 dollars!

Paa Soendag skal jeg til en ''velkomst party, for udvekslingsstudenter'' - vi er kun tre udvekslinsstudenter, Eliska, Federica fra Italien og saa mig, saa det er ret fedt.

Vi har forresten vaeret ved Missisipi river, og vaeret ude og spise, og saa har min vaertsfamilie givet badde mig og min vaertsoester en Blackberry! :-D

Vi snakkes, Julie. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar